Účetnictví

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Středa Duben 10 14:13:15 CEST 2002

Marek wrote:
> Zdravim
>
> Nevíte někdo jak je na tom projekt s učetnictvím na stránkách ucto.linux.cz se dlouho nic neděje doufám že to nevzdali.
>
> Diky Marek Knoth

DD

Bohuzel Vas musim zklamat, ale projekt na ucto.linux.cz opravdu usnul.
Usnul hlavne na nedostaku ochotnych lidi, jenz by mohli prilozit ruku k
dilu. Jednim z duvodu konce projektu je i nedostatek lidi, jenz by
rozumeli ucetnictvi a mohli se podilet na analyze a modelovani
ucetnictvi. Respektive v tom jsem citil problem ja. S takovym
potencialem by se mohlo podarit projet znovu ozivit.

Dalsi otazkou ale je, zda to ma smysl, vzhledem k existenci vise
zminovaneho systemu.

Stepan Cirkl