Jak přenést přeloženou aplikaci na jiný počítač?

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Duben 10 15:29:45 CEST 2002

On Wed, Apr 10, 2002 at 03:01:00PM +0200, ArtComp - Petr Lorenc wrote:
> Poraďte mě, prosím, jak mám balíček, který jsem přeložil na jednom počítači
> přenést na jiný, na kterém nemám nainstalované balíčky nutné pro překlad.

Pro provoz zkompilovaného programu obvykle nepotřebujete ty stejné
balíčky, které jste potřeboval pro překlad. Stačí vám pouze knihovny,
pokud jste vuci nim svuj program linkoval dynamicky.

--
/*   Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
     UNIS Computers, spol.s r.o.   mpetricek na uniscomp.cz