nelze 'odevzdat' soubor?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Duben 10 15:40:35 CEST 2002

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Tak to jste mne uklidnila, uz jsem se lekl,
> ze mne v pripade potreby ceka kompilace jadra
> jako u linuxu ... ;-)

Zdravim
Mam ten pocit, ze tu jaksi nepadla ona zakladni otazka. A sice, na jakem
filesystemu to zkousel puvodni tazatel pod onim HP-Unixem? To, ze Linux
nema moznost takovouto volbu ani zapnout, bych docela chapal. Ale nema
nahodou ten HP-UX ve filesystemu nejaky ten atribut navic prave pro tuto
volbu?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz