Problem se Sambou

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 10 15:56:28 CEST 2002

> Neni to az tak divny pozadavek a jde to.

Podle me to je dost divny pozadavek. Ne ze by to neslo, ale overovat pouze
heslo a ne username + heslo se mi zda dost uchylne. Minimalne se muze
stat, ze 2 uzivatele budou mit nahodou stejne heslo a tim padem budou
oba mit pristup k datum toho druheho.

-- Honza Houstek