Ucetnictvi

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 10 17:25:18 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Radek Vybiral wrote:

> Tak to mas asi nejakou zavirovanou mozillu :), ja jsaem normalne skocil na
> www.tdf.cz, kliknul v tom nejpravejsim sloupecku na odkaz "zverejnen" a
> nasledne jsem si postahoval vsechny potrebne soubory. No problem...

Uz asi jo, ale nestahl to ani konqueror z KDE3 (BTW vsimli jste si, ze
kdyz se prepne, aby se hlasil jako IE5.5 na W2000, tak v nem temer chodi
eBanka?).

Nemel jsem cas to zkoumat do hloubky a hlavne jsem byl tuze zvedavy, ale
podle me tam byla nejaka zasadni chyba v URL, a IE ho nejak prekodoval
jinak.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.