Mozilla textarea bug

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Duben 10 21:12:23 CEST 2002

Ahoj,
potřeboval bych pomoct s otestováním nasledujího bugu.
Postupným ořezáváním kódu jsem se dostal až na hlavní aktéry:

Pokud zkusím test.html v mozille 0.9.9. tak text napsaný v <textarea> a
<input> bude *mimo* oblast pro editaci.
Pokud se pokusím text upravit, tak změna se ukáže až po refresh :-)
Pokud odstraním <fieldset> nebo checked, tak je to v pořádku.

V IE, Opeře, konqueoru, Mozille 0.9.7. je to v OK.
Mám dojem, že v 0.9.8 to dělalo taky, ale nejsem jsi jistý (může to
někdo vyzkoušet)?

V bugzile jsem hledal, ale nic jsem nenasel.
Vypadá to na report, ale chci se ujistit, že jsem první :-)
případně, kdyby mi někdo pomohl s formulací v angličtině (není to má
silná stránka).

------------ test.html --------------------
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Test</TITLE>
  </HEAD>
<form method="POST" action="admin.php" enctype="multipart/form-data">
<fieldset>
<input type="radio" name="garaz" checked>XY<br><input type="radio"
name="garaz">YXZ<br>
Info:<br>
<input type="text" name="data" value="next test ">
</fieldset>
</FORM>

díky
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)