Olympus Camedia C1ZOOM

Lomo lomo na lomo.sk
Středa Duben 10 22:34:27 CEST 2002

On Wed, Apr 10, 2002 at 09:42:59PM +0200, Jan Povolny <povolnyj na quick.cz> wrote:

> *** gphoto2 mam na svem disku, bohuzel v seznamu kamer neni ani C1Zoom, ani
> D150Z, ktery je alternativou, nasel jsem tam jeden olympus, ktery se take
> pripojuje pres USB, ale gphoto2 me vyhodilo s chybou, ze ze zarizeni nelze
> cist.
no, nema tam podla mna ani co robit, lebo pokial si dobre pamatam, tak
tam su fotaky, co sa pripojuju cez seriovy port, pripadne cez usb ale
nie cez usb-storage.

> Chtel jsem se zeptat, zda-li to nemuze mit souvislost s temi nactenymi
> moduly usb-storage. Kdyz pripojim fotak, probehne nekolik akci, asi
> neuspesnych, protoze /dev/sda1 pripojit nelze a ty mozna maji vliv na
> naslednou neucinnost gphoto2.
urcite ma, pokial mate devfs, tak by ste ten device mali vidiet. Mate
loadnute moduly co sa tykaju usb ? A ktore ? Poslite vypis ( lsmod )

> Jeste dotazek, je doufam jedno, do ktereho USB portu je fotak pripojen,
> nezalezi na poradi?
toto neviem, ale myslim, ze nie, rozdiel by bol asi keby boli dve
zariadenia.. mne to tusim stale hadze na /dev/sda1  (mam olympus C2040Z)