Ktery emulator prostredi Windows doporucite?

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Středa Duben 10 23:02:15 CEST 2002

> jsem nucen spoustet nektere aplikace Windows (W32) pod Linuxem (prosim
> nekomentovat ;))) Doporucite mi z vasi vlastnich zkusenosti vhodna
> reseni (Win4lin apod.)?
> Pozadavky:
> 1. chci pracovat v Lotus Notes Client 5.x a vyssi
> 2. chci pracovat v MS Word 97
> 3. emulator by mel umet spoustet dalsi bezne aplikace PowerPoint,
> Excel, Outlook apod. a mel by mit partnery pro podporu v CR

Win4Lin pouzivam asi rok, mel by Vam vyhovovat
pro blizsi info se mrknete na: http://www.intac.cz/win4lin/detaily.html
S provozem Lotus Notes pod W4L nemam zkusenost, M$ Office bez problemu.
Kvalitni podpora ze strany ceskeho distributora - Intac, ing. Tomas
Morkus i vyrobce - Netraverse.
relativne snadna instalace a provoz

s pozdravem

--

Martin Bajer
sluzby pro vypocetni techniku & Internet