FIN_WAIT1 - co s nim?

Smash jirisvab na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 01:23:06 CEST 2002

Zdravim vsechny priznivce Linuxu,

obracim se na Vas s prosbou o pomoc, nebo alespon nakopnuti
spravnym smerem (ne do pr.... prosim)
Na serveru s RH7.1 mi bezi apache 1.3.19.
Pokud zabrousim na jistou virtualni domenu na mem serveru,
stranky se nenactou cele a v tomto stavu to proste zustane
viset pekne dlouhou dobu, aniz by se neco delo. Pak tam
naskoci namisto obrazku krizky.
Kdyz se mrknu na NETSTAT, ten mi ukazuje FIN_WAIT1 z moji
IP.
Zkousel jsem ruzne apachovske konference, ale nikde mi
defacto nic neporadili. Tak maximalne, ze jsou ty stranky
spatne udelane. Pritom, kdyz jsem je soupnul na seznam.cz,
tak behali v poradku.
Driv mi to nedelalo vubec, pak obcas a ted skoro porad, ale
jen u jedne virtualni domeny resp. u kazde, pod kterou
nakopiruju tento kyzeny obsah stranek.

Co se tyce FIN_WAIT1, ze vsech prectenych sajtu mi prislo,
ze je to neresitelny problem. Mate s tim nekdo zkusenosti?
Proc tento stav nastane, co presne znamena a jak se mu da
predejit, kdyz na nej neni zadny timeout.

Diky za kazdy napad, radu, link.
Uz se v tom vrtam docela dlouho a uz mi dochazi fantazie, co
s tim dal provest :-(

s pozdravem
Smash