Vyřešeno: FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu a kernel 2.4.18 (nové SuSE 7.2 jádro, ECS-K7S5A hraje hned bez ALSA)

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 05:05:51 CEST 2002

Ahoj,
v příloze posílám .config pro Kernel-2.4.18.

ISDN se rozjede spolu s fxusb-suse7.2-03.09.10.tar.gz + ppp-2.4.1.tar.gz +
capi4k-utils-2001-11-07.tar.gz.

Postupuji takto:
1) vytvořím jádro ...
2) nainstaluji PPP
3) nainstaluji capi4k-utils
4) změním main.c 2800, smažu originální fxusb.o, make all, zkopíruji fxusb.o
na místo původního, zedituji install 2.4.18

Pozn. ke kernelu:
Tohle jádro jsem dělal dnes cca 10 hodin. Vyšel jsem z certifikovaného jádra
od SuSE 7.2 (2.4.16-4GB) a spojil s jádrem z 2.4.18. Hned po bootu je
zaveden modul pro Matrox G200, usb-ohci, paralelní a sériové porty, SCSI,
intel8x0 (ECS-K7S5A hned hraje, ale přehrává zvuky nějak rychleji, chtělo by
to zpomalit, ale nevím jak - poradí někdo ? ... ale hraje to hned a bez
Alsy), ATA-100, windows disky stačí mountovat bez isocarset8859-2 a cp852 a
čeština se nezmrší. A optimalizováno pro Thunderbirda 1GHz.

Pokud by měl někdo typy, jak jádro dále optimalizovat, budu jedině rád !

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Jak se prosím vytvoří a jak se zedituje vytvořený odkaz na cestu jinam
(jak se to přesně jmenuje ?) ... třeba jeko že "~linux" směruje na "-->
linux-2.4.4-4GB" - aspoň takhle to ukazuje Midnght Commander. Snad je to
pochopitelné jak jsem to napsal.

PS2: Komu se podařilo rozjet FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu přes
ISDN4linux, napište mi prosím stručný postup (co jak v něm nastavit pro
tento konkrétní modem) a kde si to funkční ISDN4linux mám stáhnout. Ty co
jsem měl nefungovaly.