Komerce: LCD display

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Duben 11 07:46:27 CEST 2002

> Dobry den ve spol.
>
> pro ty, kdo jiz experimentovali (nebo se chystaji) s LCD modulem pripojenym
> na LPT port - viz. napr. http://www.mv.net/ipusers/cdwalker/lpt_driver.html
> mam dobry tip na nakup:

Coz o to, docela se mi to libi a rad bych to zkusil, ale ma to jeden hacek :(

> Na veletrhu Amper je k mani LCD display 16x2 znaků s radicem za stopadesat
> Kc. Najde te jej na stanku fi. Papouch, cena je samozrejme pri prilezitosti
> veletrhu a vyuzije toho samozrejme pouze ten, kdo ma moznost veletrh
> navstivit, ma linux a chut s timto modulem zaexperimentovat. (Ta podminka
> linuxu samozrejme neni nutna, ale jsme preci v konferenci linuxu a ovladac
> pro tento system existuje).

No fajn. Skoada ze tam od nas jeli prave vcera a ze v dobe kdy dorazil tento mail byli uz
pryc.

Takze se ptam - najde se dobra duse, ktera pojede na tuto vystavu a byla by ochotna
jeden kousek tohoto displeje zakoupit (a pak enjspis preposlat postou) ?

Odpovedi prosim soukrome. Predem diky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s