FIN_WAIT1 - co s nim?

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Čtvrtek Duben 11 07:36:31 CEST 2002

S> defacto nic neporadili. Tak maximalne, ze jsou ty stranky
S> spatne udelane. Pritom, kdyz jsem je soupnul na seznam.cz,
S> tak behali v poradku.
S> Driv mi to nedelalo vubec, pak obcas a ted skoro porad, ale
S> jen u jedne virtualni domeny resp. u kazde, pod kterou
S> nakopiruju tento kyzeny obsah stranek.

Takze to delaji ty stranky ve spojeni s vasim apache. OK. Ted jde o to
minimalizovat oblast problemu. Jedna se o jeden html dokument, plus
obrazky? Je v tom nejaky javascript, nebo nejaka jina dynamika? Pokud
ano, co to udela, kdyz ten skript odstranite? Co to udela kdyz
odstranite obrazky? Zkuste najit tu cast stranky, ktera zpusobuje
chybu.