ISDN PCMCIA pro Linux

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Duben 11 08:54:04 CEST 2002

"Petr Cerny" <Petr_Cerny na comptech.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:GFELIFGOJPAGLDDAAMMIKEIOCHAA.Petr_Cerny na comptech.cz...

> Telecom miu konecne zridil ISDN.
> Poradi mi nekdo jakou kartu pro notebook aby to chodilo s RH 7.2

http://pcmcia-cs.sourceforge.net/ftp/SUPPORTED.CARDS
a grep ISDN :-)

BTW na analogove faxy si z Linuxu cez ISDN nezafaxujete.
Pokial potrebujete aj to a mate na notebooku seriovy port,
zvazte externe zariadenie, ktore to vie (napr. ZyXEL 2864I) -
nebude az o tolko drahsie, ako karta.

Karta ma zmysel, pokial ju potrebujete nosit so sebou a v pripade
isdn ju asi so sebou nosit nebudete - tych pripojeni je este vcelku
malo. Ci Vam doma na stole ide do pocitaca S0 alebo seriovy
kabel je vcelku jedno.

Zdravi
--
                                                    Stano