Olympus Camedia C1ZOOM

Daniel Vesely dan na cas.cz
Čtvrtek Duben 11 10:00:19 CEST 2002

On Thu, 11 Apr 2002 (08:31), David Trcka wrote:

> Nevim jak u Olympusu (nebo Olympu? Jak se spravne sklonuje nazev, ktery
> neni pojmenovanim one recke hory?), ale u HP se v menu pristroje voli mezi
> dvema rezimy USB. Jeden je usb-storage (ktery stejne v linuxu nejede ;),

jak to myslite, ze v Linuxu nejede? Me funguje a to presne s fotakem
Olympus C1Zoom

> druhy je nejaky blee, ktery zas by mel umet gphoto2, ale nezkousel jsem
> to.

Co se tyce fotaku Olumpus, uz jsem to sem jednou psal (viz
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/137344.html). Nektere fotaky
Olympus (nevim presne, ktere vsechny modely) posilaji spatny kontrolni
retezec (USBU misto USBS). Staci provest zmenu v prislusnem modulu,
navod jk to udelat najdete v tom odkazu.

	dan