ZIP IDE - hlaska bad superblock

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 11 11:04:36 CEST 2002

radek.karaffa na ct.cz wrote:
> prepinani jako FD nebo HD se dela jumperem na ZIPce ...

Mate pravdu. Uplne jsem na to zapomnel. Cili je to presne tak, jak
jsem psal, ale prepinani se nedela v BIOSu, ale jumperem na ZIPce.
Ja tady mam moznosti

Master
Slave
Cable Select
Master A
Slave A
Cable Select A

a ty tri posledni (spojeny prostredni jumper) zpusobuji, ze je videt
jenom obsah partition (takze nejde pouzit fdisk a ZIPka je /dev/hdb,
nebo /dev/hdd ... BEZ cisla).

Jako noha...

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229