ZIP IDE - hlaska bad superblock

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Čtvrtek Duben 11 12:29:32 CEST 2002

Jeste jsem na to koukal - ZIP je zapojene na sekund. IDE za CDROM-kou
NA ZIPce mam tri jumperovaci pozice, pricemz v  zadne neni propojka.
Dle manualu (iomega.com ) jsou moznosti moznosti nastaveni jumperu pouze tri
:
slave
master
cable select

Zkusim to prekopat tak,aby byla ZIP nastavena jako MASTER, CDROM jako SLAVE
(v manualu iomega rikaji neco o tom, ze hodne CDROM nepodporuje slave drive)
a v etc/fstab to upravim u ZIP na hdc a uvidime

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.