Zvuk na ECS K7S5A a MDK 8.2

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Duben 11 11:33:52 CEST 2002

            Dobrý den,
včera jsem se konečně dostal k tomu, že  jsem nainstaloval MDK 8.2 na  můj
počítač s boardem ECS K7S5A, ale zvuk se jaxi nekonná. sndconfig jsem
nenašel a potřeboval bych alespoň nakopnout co a jak zkonfigurovat, aby mi
to zvučilo.
    Při pokusu o otevření mixeru, nebo (přehrávání v) XMMS mi je jenom
oznámeno, že nejni zvukové zařízení. Víc Vám zatím nenapíšu. Akorát, že v
nějakým souboru (teď fakt nevím v jakým) je zvukovka jako Intel 8x0 a že
jsem línej, stahovat, konfigurovat a ve finále kompilovat ALSA drivery ze
zdrojáků...
    Díky
        MaReK (T = preferuji tykání vůči mé vosobě.)

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz