ZIP IDE - hlaska bad superblock

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 11 12:58:49 CEST 2002

"Jaroslav Marek" <marek na softlink.cz> wrote:
> Jeste jsem na to koukal - ZIP je zapojene na sekund. IDE za CDROM-kou
> NA ZIPce mam tri jumperovaci pozice, pricemz v  zadne neni propojka.
> Dle manualu (iomega.com ) jsou moznosti moznosti nastaveni jumperu pouze tri
> :
> slave
> master
> cable select

Hmm zajimave. Obrazky jumperu na siti jsou skutecne jine, nez co mam
nalepene primo na ZIPce (je to jeste 100 MB, ale koupena nekdy loni,
podle vseho original IOmega). Z toho obrazku na me ZIPce (3 jumpery)
vyplyva, ze pri spojeni jumperu bliz k napajecimu konektoru je to Master,
pri spojeni jumperu bliz k datove ksande je to Cable Select, pri rozpojeni
obou je to Slave; nezavisle na predchozim pri spojeni prostredniho je to A
(cili je videt pouze partition) - coz je v rozporu s tim, co popisujete.
Nemam zapojeny ani jeden jumper a mam to na sekundarnim radici (na kterem
je jako Master CD) a v Linuxu je /dev/hdd cela mechanika vcetne tabulky
partition (takze v /etc/fstab mam /dev/hdd4) a funguje i ve Windows-98.

Melo by, ale pak na ni nemuzete fdiskem.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229