Zvuk na ECS K7S5A a MDK 8.2

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Duben 11 13:15:12 CEST 2002

>Tak si trhni.

No Petre, prominte,  ale na lenost mám snad trochu nárok, kdyz do práce
odjízdím v  6:30 a vracím se kolem 20:00. Pak musím jeste udelat nejaké
drobnosti pro moje zákazníky a jdu spát. Do archívu  konference bohuzel
nemuzu, protoze mám (uz mesíc a bude to takasi do cervna) prístup pouze k
emailu, ale uz ne k Webu, nebo news :-(((.
    Chtel bych to dát dohromady. Nejlepsí je, ze podle konfiguracních
souboru to asi je OK, ale proste to nezvucí. Vecer mám leda cas na práci a
pustit si k tomu MPtrosky, na zkoumání konfigurace mi, bohuzel, síly a cas
nestací (a ani znalosti).
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz