Jak precist data na poskrabnem CD (alespon zbytky) ?

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Duben 11 14:28:40 CEST 2002

Pavel Vrzal wrote:

> Synek si pujcil moje CD se zalohou, a vubec to nedopadlo dobre.
>
> Neznate nejakou metodu jak alespon neco zachranit ?
>
> Dekuji.
>
> Martin Rod
> martin.rod na iol.cz
>
> Resi se to pomoci nejake rucni rotacni brusky. Videl jsem u nas v Globusu.
> Princip velice podobny orezavatku. Vypada to hrozne, ale pry to funguje.
> P.V.

Myslim, ze autor mel na mysli nejaky softwarovy nastroj, ktery bude prochazet
filesystem na poskozenem CDcku a umoznovat zacghranit, co zachranit lze.
"Orezani" se menusi povest a v pripade, ze se medium opet nepodari namontovat,
bude tam kde je...

Libor