TELEVIZE - Mimo soudek, ale presto

Čtvrtek Duben 11 15:04:25 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 11:47:10AM +0200, Müller Petr wrote:
> Preji vsem hezky den.
cau

> Pisi sice mimi linux, ale vzhledem k tomu, ze je zde spousta chytrych lidi a
> s objemnymi zkusenostmi, tak jsem si dovolil vas oslovit.  Potrebuji
> poradit, jestli nekdo neznate televizi se vstupem z PC (vystup z PC na
> monitor). Mam vykony notebook a chtel bych si na televizi
> prehravat filmy.
Existuju zariadenia ktore sa volaju ze "Scan Converter", ktore pichnes do
VGA karty na jednej strane a do TV na druhej strane a fachci to. Cena zhruba
od 150$ vyssie (nepamatam presne, uz je to davno co som pozeral).

> Nebo jestli existuje nejaka cenove prijatelna a kvalitni VGA karta s video
> vystupem a jak daleko je signal kvalitni (mam domaci PC od televize cca 15
> metru).
S dlzkou ti neporadim (ja mam tak meter a pol), ale su karty ktore maju tvout
a z nich pod linuxom idu:
- ATI s tvout a cipmi mach64, r128, radeon (neviem ci 8xxx ale <= 7500 hej),
  potrebujes na to ati.2 z devel branchu gatosu popripade separatny pec. Alebo
  (neskusal som) vidix zo houmpejdzu mplejeru, ale potom to ide len s
  mplejerom.
- voodoo3 3500TV - potrebujes loadnut nejaky i2c modul a do /proc/daco nieco
  zapisat. Je to zdokumentovane.
- matroxy ktore maju dual head -> vedia na druhej hlave. Pokial sa pamatam
  potrebujes na to mga_vid, priamo cez ixy to nejde.
- nvidia - binarne drajvre to zevraj z velkej casti vedia a mam dojem ze aj
  tie free, popripade mrkni na rivatv.sf.net

Ako sa to sprava pod windowsom nemam sajnu lebo som to nikdy neskusal.

Ja osobne mam ATI AIW 128 a masinu pouzivam len na multimedia, nema ani
monitor. S qualitou TV vystupu som spokojny.

> Moc diky za pochopeni, ze to posilam do linux konference...
Zabudol si sa spytat, ktora distribucia je najlepsia :-)

> PEtr
Bye,

                Where do you think you're going today?