Jeden zdrojak jadra, viac kompilacii?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Duben 11 15:08:15 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:
> potrebujem robit jadra pre viac strojov s roznou konfiguraciou.
> Da sa nejako jednoducho urobit, aby boli zdrojaky rozbalene
> iba raz a vysledne subory v roznych stromoch podla
> konfiguracie?

Pokud vim, tak v soucasnych vanilla jadrech to nejde. Byla snaha o
protlaceni noveho systemu kompilace, ktery by toto umoznoval, do jadra,
ale tusim, ze zatim nebyla uspesna. Myslim, ze se jedna o projekt kbuild
ktery roste na http://sourceforge.net/projects/kbuild takze si to muzete
napatchovat a pak pouzivat. Zkousel jsem to uz pred dlouhou dobou, takze
netusim, v jakem je to ted stavu, ale vypada to, ze drzi krok s dobou,
protoze ke stazeni je i verze pro 2.4.19-pre6.

> Je mi jasne, ze mozem mat vsetko duplicitne, ale to znamena
> dalsich xx MB, duplicitne patchovanie, ...

Kdyby vam nevyhovoval kbuild, tak si rozbalte a napatchujte strom se
zdrojakama a pak 'cp -rl' vytvorte spoustu hardlinkovanych kopii, kde
budete kompilovat. Moc mista navic to nezabere a navic je to kopirovani
pekne rychle ;-)

Michal Ludvig