abiword a cestina

ktunka ktunka2 na zsprazska.oknet.cz
Čtvrtek Duben 11 15:46:41 CEST 2002

> Mám abiword v 0.99.3 na RH 7.2 a mám problém s češtinou. Znaky se mi
> zobrazují v jiné kódování. Dá se toto nějak ošetřit?

Bylo by asi vhodne vsechna jina kodovani odstranit (fonts.dir,
fonts.scale v adresari /usr/share/AbiSuite/fonts).
U RH 7.2 ale skript pro startovani fontserveru
"chybejici" kodovani u ttf doplni. Pokud pouzivate ttf, upravte
/etc/rc.d/init.d/xfs.
Jinak predpokladam, ze jste uz vymenil originalni fonty za iso-8859-2.

PS: Bude v budoucny mozne v Linuxu pouzivat lepsi normu nez to iso-8852-2?
Treba prave v Abiwordu?
Nejak mi porad schazi ceske uvozovky, trojtecka atd.

--
Kamil Tunka