Jak precist data na poskrabnem CD (alespon zbytky) ?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 11 16:05:25 CEST 2002

martin.rod na ct.cz wrote:

> Synek si pujcil moje CD se zalohou, a vubec to nedopadlo dobre.
>
> Neznate nejakou metodu jak alespon neco zachranit ?

 SuSE ma mezi balicky i neco zvane ddrescue (na co vsechno clovek nekdy
nahodou nenarazi), popis u toho RPM pravi:

dd_rescue helps, when nobody else will:
Your disk has crashed and you try to copy it over to another one.
Standard Un*x tools like cp, cat, dd wail abort on every I/O error.
dd_rescue won't.

 Ne ze bych to tedy nekdy zkousel, ale mozna to pomuze.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli