Jak přenést přeloženou aplikaci na jiný počítač?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 11 16:14:31 CEST 2002

ArtComp - Petr Lorenc wrote:
> Díky za vysvětlení.
>
> Přeci jen přidám jeden dodaz. Existuje jiná možnost jak přeložený program
> nainstalovat na jiném počítači? Kopírování souborů? Ale jak poznám jakých.
Pokud program kompilujete pomocí:
./configure
make
make install

tak poslení krok upravte na make prefix=/tmp/usr install
a budete mít všechny soubory z instalace v /tmp/usr (pokud není install
dělán nestandartně :-) )
Pak stačí jen adresář /tmp/usr zabalit a máte balíček. Závislosti to
však neřeší !
Pokud nepůjde aplikace po přenesení spustit, musíte zjistit co chybí
(strace) a přidat.

Nebo pomocí alienu jej převedeme na rpm včetně zjištění závislostí.
Navíc alien -r -g program.tar.gz připraví spec soubor, který lze
jednoduše upravit a pak pomocí
rpm -bb program.spec vygenerovat balíček.

BTW: to s tím make install jsem odkoukal z nějakého spec souboru :-))
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)