cvs group

Pátek Duben 12 00:26:09 CEST 2002

On Mon, 8 Apr 2002, Leos Literak wrote:

> Mam uzivatele literakl, ktery patri do skupiny
> literakl a skupiny cvs. $CVSROOT a jeho obsah
> je vlastnen skupinou cvs. V souboru
> $CVSROOT/CVSROOT/passwd je radek
> s heslem a urcenim, ze se ma pouzit systemovy
> uzivatel literakl. Toto funguje v poradku.
> Problemem je, ze kdyz commitnu zmeny, ,v soubor
> zmeni vlastnictvi skupiny na literakl. Ostatni
> uzivatele cvs pak pochopitelne nemaji k tomuto
> souboru pristup (no, vlastne k nicemu - cvs up
> se jim prerusi s chybou).

A to k tomu pristupujete vzdalene nebo lokalne?

Pokud lokalne, tak je obsah CVSROOT/passwd uplne irelevantni.
Pokud vzdalene a cvs server nebezi pod rootem (coz bych ovsem
nepovazoval za nejlepsi napad), pak je irelevantni 3. udaj
v CVSROOT/passwd, protoze cvs server se na jineho uzivatele
proste neprepne.

V obou pripadech by mohlo byt reseni chmod g+s na vsechny
adresare. Ovsem v pripade vzdaleneho pristupu by nejlepsi asi
bylo, kdyby cvs server pracoval pod jednim uzivatelem.