Vyřešeno: myška v terminálu a pod x-win bez hádání (+ otázka na terminály ?)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Duben 12 05:44:15 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 04:13:35PM +0200, Lubos Lunak wrote:

> [snip]

>  Copy&paste mysi pomoci GPM jde jen v textovem modu, ale treba pres interni
> clipboard v editoru Midnight Commanderu to jde i text<->X , jen musi byt
> stejny uzivatel. Nebo si to jde zkratka hodit do nejakeho souboru.

já jsem měl za to, že při nastavení na /dev/gpmdata to pak funguje
normálně, jen jsem to nikdy neotestoval....teď to zkouším a nejde mi to,
opravdu to nejde? hmm zahloubám se asi do howto, ale až jindy 'teď mne
to netrápí'...;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487