kopie disku

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pátek Duben 12 07:11:34 CEST 2002

doporucujem dump a restore.
Najskor treba vytvorit filesystemy a potom
to dat do singlu. Preplacnut tie systemy pomocou
dump a restore a je to.
Este mozete pouzit cpio. Tarko moc nedoporucujem
, moze spravit zle par veci(osobna skusenost).

Napr. pomocou cpio mozete preniest cely filesystem takto:
vojdem do roota toho filesystemu a zadam (pravdaze mozete vojst
an do / a prenesie Vam vsetko):
find . -depth -print | cpio -pdlmr novy_adresar

Pod pojmom novy_adresar sa schovava cielovy filesystem.
A je to. (pozrite si najskor manual cpio ci podporuje vsetky
prepinace)
Kombinacii a moznosti je vela.

Igor