abiword a cestina

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Duben 12 10:56:23 CEST 2002

On 12/04/2002, Martin Sanda wrote:

> Mám za to, že šlo o problém s dokumenty, které jsou ve windows-1250,
> které se pochopitelně zobrazí blbě.
> Nebo se pletu?

Nevim nic o tom, v jakem kodovani jsou DOCy z Windows, ale vim, ze v
AbiWordu staci vybrat font s iso8859-2 znaky a zobrazi se vse jak ma.
Alespon tak mi to doposud fungovalo.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka