TV-out 50Hz

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Duben 11 20:54:40 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Ladislav Dobias <dobias na labe.felk.cvut.cz>

| Na TV se sice objevi obrazek, ale nema synchronizaci, ten
| obrazek tam je vertikalne 3x a vlni se. Zda se mi, ze ma
| vertikalni frekvenci 60Hz, kdezto nase stara TV umi jen
| 50Hz.
|
| Nevite nekdo, jak nastavit kartu, aby davala na TV-out PAL
| (50Hz)? Chip to je ATI M64 Mobility.

Pro DOS existuji nejake utilitky, jinak to samozrejme lze pres konfiguracni
soubor Xfree (aspon jsem o tom kdysi davno nekde preletl ocima).

Nektere prevodniky co nepotrebuji drivery delaji podobne ptakoviny jako jsou
obvody ve videu v NTSC PB on PAL TV, kazdy 6 snimek vynechaji.

Docela dobre info (i jak si TV out z VGA udelat sam) je na www.epanorama.net
v sekci computers (ci tak nejak).

Zdravi JL.