modul DBD::mysql (delsi)

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Duben 12 10:47:30 CEST 2002

On PĂĄ, 2002-04-12 at 07:34, Petr Zapadlo wrote:

> Ano, sypu si popel na hlavu ze jsem neuvedl distribuci a blbe se podival na
> CD.(Bylo to na druhem cd jako osamoceny balik)
>
> Ale v kazdem pripade, existuje to kompilovane i pro RH6.x, tam to totiz budu
> hlavne potrebovat.

Castecne: v RH 6.1 CZ (!) byla rpmka nekterych modulu ze CPANu.
Konkretne:

perl-DBI-1.07-2.i386.rpm

ale

mysql ne. To bylo dlouho jen v redhat-contrib a pak az v RedHat 7.1 CZ:

perl-DBD-MySQL-1.2215-1.i386.rpm

Takze vytahnout a poprekladat prislusne src.rpm, budete-li to potrebovat
na vice masinach. Pokud jen na jedne, tak bych stahl ty dva moduly
ze CPANu a klasicky "perl Makefile.PL && make && make install".
A to v poradi DBI a pak DBD-MySQL.

ivo