prohozeni eth0 a eth1

Pátek Duben 12 12:18:53 CEST 2002

On Fri, Apr 12, 2002 at 11:51:05AM +0200, Miroslav Kolombo wrote:

> ISA sbernice prohozeni nebere.
> Nakonec jsem dal obe sitovky v provedeni COMBO a prohodil ty kabely.
> Ale to urcite musi jit i jinak.

Nie som si isty, ale viedla sa tu na tuto temu debata. Odhadom asi dva
roky spat.

Jadro (ovladace) vyhladavaju karty od od nizsich I/O adries. Musel by si
prekonfigurovat karty, aby boli na I/O opacne (nie som si isty, ci to
ide). Pri PCI to funguje s prehodenim kariet pretoze adresy su primarne
urcovane poziciou v slote a IRQ.

Mam taky pocit, ze pri sietovych kartach to este zavisy od MAC adresy.

Ale toto vsetko si uz dobre nepamatam, bude vhodnesie si to najst v
archive.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...