abiword a cestina

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Duben 12 12:25:09 CEST 2002

On 12/04/2002, Petr Tomasek wrote:

> Ha? Myslel jsem, ze jak dokumenty w$ mordu, tak abiword interne
> pracuji v unicode? (lepe receno to druhe vim na 100%)

Jak co pracuje interne, o tom neni myslim rec. Podstatne je, jestli si
to poradi se zobrazenim - a to urcite s iso8859-2 fonty funguje. Ale
dobra, mozna jsem mel napsat pri pouziti s fonty s ceskymi znaky - to
ovsem nemam vyzkousene, takze jsem napsal to, co jsem napsal.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka