chyba v LILO ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 12 13:36:03 CEST 2002

> Takze win te prvni partisne nepriradi C?
> Disk C: bude druha primarni a disk D: bude prvni primarni?

Spravne - C: bude partisna ze ktere se bootoje. Prirazovani pismen se deje v tomto
poradi (zacina se od C) :

- aktivni primarni na prvnim disku (z ni se bootovalo)
- aktivni primarni na druhem disku
- aktivni primarni na dalsich discich
	Pokud na dalsich discich neni nastaven flag aktivni, stejne se jedna z nich bere
	jako aktivni.
- prvni FAT v extended na prvnim disku
- druha FAT v extended na prvnim disku
- dalsi FAT v extended na prvnim disku
- prvni FAT v extended na druhem disku
- druha FAT v extended na druhem disku
- dalsi FAT v extended na druhem disku
- dalsi FAT v extended na dalsich discich
..
- neaktivni primarni FAT na prvnim disku
- dalsi neaktivni primarni FAT na prvnim disku
- neaktivni primarni FAT na druhem disku
- dalsi neaktivni primarni FAT na druhem disku
atd.

> Proc to jsou kecy? Vzdyt rikate totez co ja? Nepromijim vam to.

Omlouvam se, spatne jsem vas prispevek pochopil.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s