chyba v LILO ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 12 13:51:30 CEST 2002

> Jak tohle nadstavit po Linuxem? Nebo ste to delal po Woknama?

Da se i pod linuxem - ale pozor ! System FAT32 se nekdy oznacuje jako jako "b" nebo
"c" nebo "e" nebo "f". Takze je dopre nechat si vypsat momentalni stav (povel p) a pak
ho zmenit (povel "t") na tutez hodnotu + 0x10.

Stejne tak pak i zpatky

Pod DOSem to jde bez problemu napr. z PQM.

Jeste mala poznamka na zaver - i kdyz budete mit timto zpusobem oznacenou partisnu
s FAT jako "hidden" a DOS / Win ji budou ignorovat, stejne se na ni dostanete bez
problemu z linuxu - ten totiz podobne scovavani ma na haku. Nastesti.

S pozdravem

Miroslav BENEŠ
správce sítě
mbenes na tenez.cz