Ipsec-FreeSWAN-W2K

Boško Jaromír bosko na stapro.cz
Pátek Duben 12 12:48:37 CEST 2002

Musím se přiznat, že v tom plavu dál.
Tam kde je vzdálená brána a za ní nějaká síť ( privátní adresy) musí tam být
VŽDY nějaký systém s ipchains popř s iptables ?
Při zadání leftfirewall=yes se FreeSWAN při pokusu o přístup na nějakou
adresu z této sítě rozčiluje, že tam nejsou žádná pravidla.
V mém konkrétním případě se snažím přistoupit jako nějaký mobilní uživatel,
tzn nikoli subsit proti subsit, ale user - remote subsit.

S pozdravem
--
Jarek Boško

STAPRO s.r.o.