tun & File descriptor in bad state

Martin Filip nexus na yo.cz
Pátek Duben 12 23:27:35 CEST 2002

Dobry den,
pokousim se rozchodit VPN pres VTUN. narazil jsem vsak na problem, se
kterym si jednak nevim rady a jednak nikde rady nenachazim. Proto se
obracim na vas, zkusene uzivatele. Proto se ptam: setkal se nekdo z vas
s problemem tun zarizeni, ze by hlasilo pri spousteni vtund:
vtund[1491]: Can't allocate tun device . File descriptor in bad state(77)
pripadne:
[root na archon /root]# cat /dev/net/tun
cat: /dev/net/tun: Deskriptor souboru se nachází v chybném stavu

[root na archon /root]# ls -al /dev/net
celkem 88
drwxr-xr-x    2 root     root         4096 dub 12 22:30 .
drwxr-xr-x   15 root     root        81920 dub 12 22:34 ..
crw-rw----    1 root     root      10, 200 dub 12 22:30 tun

vite nekdo, v cem by mohl byt problem? pouzivam jadro 2.4.17 a
univerzalni TUN/TAP driver dodavany s jadrem. (zkousel jsem jako modul i
primo do jadra)

Jeste jedna zajimavost, za kterou me asi poslete do haje zelenyho :)))
ono to fungovalo, ale aniz bych neco zmenil (asi sem neco zmenil, ale co
netusim) tak to po restartu zacalo bojkotovat veskerou mou snahu...

proto prosim... kdo vite, poradte :))

Martin Filip (Nexus)
mail: nexus na yo.cz
web: http://www.wortex.cz