KDE 3 a RH 7.1

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Duben 13 09:32:49 CEST 2002

Lubos Lunak wrote:

 > [snip]

 >  V KDE3 zadna instalovana knihovna libkfile neni. KXIcq z CVS ma v
ChangeLogu
 > popsano, jak prekladat pro KDE3 (smazat admin/ a nahradit ho admin/ z
KDE3).

Díky, při tom celodenním maratónu instalace, kompilování, nastavování a
testování jsem hledal v README a ChanceLog jsem tak detailně nezkoumal
:-((
Navíc kfile.h existuje. Jak zjistím jakou knihovnu mám přilinkovat?

Vzhledem k tomu, že nemám zdrojáky KDE3 jsem admin zkopíroval z
krusader-1.01-kde3.tar.gz a už to funguje.

 >  Me funguje dobre. Snad abyste navstivil http://bugs.kde.org a trosku
vic
 > popsal okolnosti problemu.
 >  Lubos Lunak

Jakou máte verzi KDE? Pro jakou distribuci? Možná to mezitím opravili.

Další postřehy:

Dialog odhlášení z KDE stále neumožňuje rovnou linux vypnout, nebo
restartovat.
Když tady o tom byla posledně debata, tak to prý v betě bylo :-(

Stalo se mi, že mi úplně přestala fungovat numerická klávesnice. Když se
mi to stalo podruhé
tak jsem zjistil, že jsem místo Shift + PgUp zmáčknul Shift + NumLock a
bylo to :-)
Ve zkratkách se mi Shift + NumLock vypíše jako Pointer_EnableKeys !?! Co
to je?

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

          checking for intelligent life... not found
                            The Gimp 1.2 (configure)