konfigurace WINE

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pondělí Duben 15 08:39:08 CEST 2002

    Dobrý den,
hned při pondělku mám  otázku stran Wine. Už i já doma jsem se rozhodl jej
začít používat kvůli ladění webu pro zákazníka (je třeba to shlédnout v M$
IE).
    Nainstaloval jsem jej ze standardních balíků, které jsem měl v
distribuci (GPL Mandrake 8.2). Při prvním spuštění si generoval fonty, nebo
co, ale pak  už nešel.Hlásí že nedokáže najít libGL.něco.so a že si mám
nastavit sekci WinMM (teď píšu spaměti, protože  LINUX mám doma, ale tam
jsem zase off-line) v konfiguráku. Poradí mi někdo, jak to má vypadat a co
tam má být. Případně co ještě stáhnout.
    Díky
        MaReK (T = preferuji tykání vůči mé osobě)

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz