tvorba slovniku pro DICT

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pondělí Duben 15 09:55:48 CEST 2002

Hezky den vsem,

Trochu jsem si hral s vytvarenim slovniku pro dict
(chtel jsem si trochu pohrat s prekladovyma slovnikama)
a narazil jsem na problem :
Slovnik i index sice vytvorim, ale demon dictd neni
schopen v techto datech hledat (po update /etc/dictd.conf
a restartu /etc/init.d/dictd ).
Postupoval jsem podle navodu na www.freedict.de ,
tedy vytvoril jsem textovy soubor ve tvaru

%h jmeno_klice

%d
vysvetleni

a prohnal jej programem dictfmt a dictzip.

Soubory i skript pro vytvareni jsou v baliku na adrese
http://www.volny.cz/pcernoch/linux/files/slovnik.zip

Jestli budete mit nekdo cas se na to mrknout
a prijdete na to v cem je problem, moc by mi to pomohlo.
Dokumentace pro nas bezne smrtelniky je nejak poskromnu,
takze jsem postupoval podle dostupnych vzoru...

Moc dekuji

Petr