mcedit v rxvt a Shift+kurz.klavesy

Pondělí Duben 15 10:11:32 CEST 2002

Patrik Modesto <mody na quick.cz> wrote:
->> lze nějak přesvědčit mcedit v rxvt aby při použití Shift+kurz.klavesy
->> označoval text, stejně jak to dělá v konzoli?
->> Teď mi to při:
->> Shift+Up dá a
->> Shift+Down dá b
->> Shift+Right dá c
->> a
->> Shift+Left dá d
-> Tohle mi dělal taky. Nakonec jsem to vzdal a přešel na xterm. V rxvt
-> nechodí taky kopírování češtiny, ale jinak je dobrej!

1. v xterme to funguje?

2. v rxvt nejde kopirovanie cestiny???
 Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*