prechod INN 2.2.3 --> 2.3.2

Pondělí Duben 15 10:49:03 CEST 2002

Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz> wrote:
-> panove a damy nejak se v  tom placam.
-> Hodlam upgradovat news-server na zminenou verzi. Protoze
-> nehodlam ztratit tech x tisic prispevku, ktere vygenerovali
-> interni uzivatele, zkusil jsem si to nasimulovat. A dostal
-> jsem se do stavu, ze to proste nebezi ;o)

1. myslim ze vhodnejsia newsgroup by bola cz.news.admin

2. ja som to vyriesil tym ze na lokalnej masine mi bezia (zatial) dva news
servery 2.2.3 a 2.3.2 a prefeedoval som newwsy z jedneho do druheho.
Okrem ineho menim spool takze si to mozem dovolit. Vam by som odporucil
pozicat si disk. Okrem ineho, nove ulozenie dat umoznuje ukladat vo
wireformate takze nie je treba clanky preformatovavat pri posielani klientom

 Silvester Stallone: Father of the RISC concept.