Maximalni sdelka archivnch souboru

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Pondělí Duben 15 11:19:28 CEST 2002

On Fri, Apr 12, 2002 at 11:55:29AM +0200, Stepan Cirkl wrote:
> [...]
>
> bzip2: Caught a SIGSEGV or SIGBUS whilst compressing,
> 	which probably indicates a bug in bzip2.  Please
> 	report it to me at: jseward na acm.org
> 	Input file = (stdin), output file = (stdout)
>
> Proto se chci zeptat, znate nekdo kompresni program, jenz umi pracovat s
>  archivy  vetsimi nez 2 GB? Nebo je v poslednim pripade problem v taru?
> (Jako reseni mi napada delit vytup programu tar do vice souboru, ale to
> by znamenalo vetsi zasah do archivacnich skriptu, coz mne moc nelaka.)
>
> Na disku misto je a jedna se o EXT2, tam omezeni na 2GB neni, nebo se pletu?
Je dano kernelem.
Ja mam 2.2.20 a taky jsem pri zalohovani na tohle narazil (>2GiB).
Zalohuji si notebook na disk jineho stroje (taky kernel 2.2.20)
skriptikem:

#!/bin/bash
find / -xdev -path '/tmp' -prune -o -path '/data/xxx' -prune -o -print0 \
    |cpio -vo0|gzip -1 \
    |ssh -a -x -c blowfish -l zito -i ~zito/.ssh/id_rsa fog.i.cz \
	    "split --bytes=1024m - backup.cpio.gz."

split se postara o roztrhani po 1GiB. Pravda nezkousel jsem to jeste
obnovovat, ale predpokladam ze neco jako

cat backup.cpio.gz.*|gzip -d|cpio -ivmd

bude fungovat :-)

Pochopitelne pro tar a bzip2 to bude fungovat taky. Muzete pro jistotu
ty prikazy dat radeji do roury jako ja, pak snad neni duvodu aby
havarovaly kdyz pobezi jako filtry.

tar cf - <filespec>|bzip2|split --bytes=<kolik> - backup.tar.bz2.

--
Zito