chyba v LILO ? - shrnuti (delsi)

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Duben 15 11:46:55 CEST 2002

1) pouze 0-ta stopa/hlava ! Tzn. jenom tech max. 63 sektoru.
   na hlave 1 cylindr 0 zacina standardne 1. partition
   takze ne cely cylindr 0 !
2) vsechno tohle je z (dos ->) pristupno pres cteni/zapis sektoru HD
   BIOS INT 13

> PS: Dale bych chtel vyvratit dalsi mytus - ze neexistuje 0-ty
> sektor na 0-te stope na 0-tem cilindru na 0-te hlave...
> existuje a jsou tam velezajimave udaje...:-)
>
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

to mne nikdy nenapadlo, podle normy jsou sektory cislovany od 1
tak jsem to ani nikdy nezkousel ...

radek.karaffa na ct.cz