Re: konfigurace WINE

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 15 13:44:01 CEST 2002

Zdravím,

Dne 15. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

>      Nainstaloval jsem jej ze standardních balíků, které jsem měl v
>  distribuci (GPL Mandrake 8.2). Při prvním spuštění si generoval fonty, nebo
>  co, ale pak  už nešel.Hlásí že nedokáže najít libGL.něco.so a že si mám
>  nastavit sekci WinMM (teď píšu spaměti, protože  LINUX mám doma, ale tam
>  jsem zase off-line) v konfiguráku. Poradí mi někdo, jak to má vypadat a co
>  tam má být. Případně co ještě stáhnout.
>      Díky
>          MaReK (T = preferuji tykání vůči mé osobě)

Stáhl bych si zdrojáky Wine a zkompiloval ho - patří k těm
programům, který jdou zpracovat bez problémů. Při kompilaci
bych zadal './configure --help' a v nápovědě našel řádek se
smyslem asi jako 'witout-openGL', což Ti zakáže používání
OpenGL.

Na funkci, jakou Ti to má plnit to nemá vliv.
Standartně, bez této volby, by Ti to stejně asi zakázal, jako
mě (napsla mi, že OpenGL mám, ale neověřené verze a že z bez-
pečnostních důvodů ho zakazuje).

***

OT: Pokud toto čte někdo, kdo mi může poradit s lokalizací
Wine (keyboard.c + zprovoznění fontserveru xfsft), ozvěte se
prosím.

Oak

Reklama:
Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz