TDF a Economy

Marek bonbon na email.cz
Pondělí Duben 15 14:07:39 CEST 2002

Zdravim všechny

Pokoušel jsem se o instalaci The Database Factory od firmy TDF podařilo se mi to
přeložit (po úpravě Makefilu protože nemám databázi FireBird) a pak jsem tam
zkopíroval moduli z baličku economy-10.0.0.pre0.410.tar.gz . Po spuštění tdfide_kde se
mi tam načetli v pohodě ,ale to bylo vše co se s tím dalo dělat.
Povedlo se to někomu rozchodit třeba adresář jestli ano tak mně dejte prosím vědět jak
se to dělá.

A ještě jeden dotaz na stánkách TDF mají mail do nějaké konference ,ale nemají tam
žádný archív v kterém by se dala konference prohlížet jak to teda funguje?

Díky za pomoc Marek Bok

P.S. Kamarád si koupil pračku na http://www.obchodni-dum.cz a byl nadšen - široký výběr domácích spotřebičů a elektroniky, velké slevy a perfektní služby. Doporučuji!