BBEdit

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Duben 15 15:43:12 CEST 2002

On Po, 2002-04-15 at 15:31, Oak wrote:
> DobrĂ˝ den,

> MÄ› se jEdit taky vcelku lĂ­bĂ­, zatĂ­m je to jedinĂ˝, kterĂ˝
> má plugin "Clipper", tj. umí uchovávat textové klipy.
> Avšak ta java (a navíc prý divně psaná) je velkej problém,
> násobený nutností použití češtiny - Vám se podařilo
> lokalizovat klávesnici a zobrazování češtiny? Smím vědět jak?

Přiznám se, že jsem se nijak nesnažil:

- Linux mám "normálně" nainstalovaný (RedHat 7.1 a 7.2)
  na něm nainstalovanou Javu (SDK 1.3.1 od Blackdown
  a SDK 1.4.0 od Sunu)
  na tom nainstalovany jEdit (z RPM)
  a vše rovnou korektně chodí (tedy v kódování ISO-8859-2)

- na Windows jsem to zkoušel (a kolega to používá) na Win98
  - instalace JRE 1.4 od Sunu (samoinstalovacĂ­ exe)
  - instalace jEdit (taky samoinstalovacĂ­ exe)
  - ručně pár pluginů, ale ty s tím asi nesouvisejí
  a zase to rovnou chodí, pro změnu v Cp1250,
  ale v menu jEditu lze načíst soubor v jiném
  než default kódování a přes něj se daří načíst ISO-8859-2
  bez potíží

Ivo

Daląí informace o konferenci Linux