_latin2u.scrmap

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 15 15:49:35 CEST 2002

Dobrý den

rád bych se zeptal, co to je _latin2u.scrmap? ...asi mapa
klávesnice. Ale mě to vypisuje pořád při startu červeně
FAILED (při loudění), ačkoli v Linuxu jsem nikdy nezjistil
žádné problémy s diakritikou (jen mě to mírně znervózňuje)
ani klávesnicí.

V mým počítači žádnej soubor s názvem *.scrmap není, pouze
latin2u.trans.

V dokumentaci SuSE o tom není ani čárka.

V archivu konference jsem našel, že se to má nacházet v
/usr/lib/kbd/consoletrans/latin2u.scrmap

Hledání v instalačních médiích bylo taky negativní, ale
není vyloučený, že to je schovaný někde v balíčku bez
zmínky v popisu balíčku.

Oak

Reklama:
Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz