Server Redhat 7.2 & Samba & ACLs, jako nahrada serveru windows ?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Duben 15 13:01:48 CEST 2002

Ahoj,
díky za snahu a tvůj čas, nic ve zlém, ale tvoje odpovědi jsou
jaksi mimo. Odpovídáš na kdeco (na co jsem se neptal),
ale na to jediné, o co jsem si psal, bohužel ne.
A BTW, tanec s okny na root.cz jsem četl celý, včetně
diskusí, a VŠECHNY ostatní články (od č. 1) jsem už
předtím prohledal, ale marně, jinak bych se tady neptal,
to jsem chtěl vědět, tam není.
<joke>jo, a když používáš linux a sambu, ještě si dej bacha,
abys nestrkal vypálené sirky zpátky do krabičky</joke>
(rada v podobném duchu :)
ZD

### adam_1 na centrum.cz napsal dne 12 Apr 2002, v 20:04 :
> Hello Zdenek,
>
> Friday, April 12, 2002, 4:09:59 PM, you wrote:
>
> Ahoj

> Jsi si uplně jistý,  e kdy  chce  rozcházet server  e zrovna musí pou
> ít RedHat 7.2. Zdá se mi moc u ivatelskej. Osobně bych spí e pou il
> distribuci Slackware je mnohem jednodu í ji pou í a mů e  si tam dělat
> skoro co chce . Osobně mne docela dost svazují RPM balíčky které nemam
> moc rád. Dále RH pouzivaji moc pameti a jsou mnohem pomalej í.

> Samba na Linux ti opravdu nahradi NT nebo Win server dokonce ti i
> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail