zalohovani na dds4

Milos Cihak - CTECH cihak na ctech.cz
Pondělí Duben 15 22:20:09 CEST 2002

Zdravim,

probral jsem se archivem ale moc moudry z toho jak vubec paska funguje
nejsem. Nejde mi to ani nijak namountovat ani jako /dev/st0 a /dev/nst0
jediny co mi funguje je kdyz jsem nalinkoval ln -s /dev/st0 na /dev/tape a
pak jsem zkousel program mt tak s nim muzu mechaniku ovladat pretacet mazat
a tak.
Stacilo by mi vedet jak tam zepsat treba nejakej soubor.tar - koupili jsme
to levne z nejaky zkrachovaly firmy tak by byla skoda to nevyuzit (proste to
bylo v serveru od DELLu)
muzete mi nekdo poradit jak na to, kde zacit
mechanika je SEAGATE STD2401LW (vyrobena pro DELL) -umi pasky DDS4 40GB
OS RH7.2

PS. Existuje nejakej zalohovaci SW pro KDE?

DIky
Milos Cihak

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.346 / Virová báze: 194 - datum vydání: 10. 4. 2002